Главная » Статьи » Мои диссертации |
Діагностика в управлінні маркетинговою діяльностю підприємства
Дисертацію присвячено теоретичним та прикладним питанням
проведення діагностики маркетингової діяльності підприємств. Визначені
зміст, основні характеристики та склад задач діагностики маркетингової
діяльності. Обгрунтована доцільність використання методів імітаційного
моделювання та експертних систем в ході проведення діагностичного
аналізу. Розроблена методика здійснення діагностики в галузі формування
комерційних стратегій підприємств та оцінки доцільності запуску у
виробництво нових виробів з використанням методу імітаційного
моделювання. Розроблена методика проведення якісної діагностики на базі
експертної системи. Вирішено комплекс питань, пов'язаних з прикладними
аспектами реалізації методик: розроблено програмне забезпечення
імітаційних експериментів; наведено технології проведення експериментів
на моделях, а також експертних консультацій.
| |
Просмотров: 567 | |