Главная » Статьи » Мои диссертации |
Виробничий маркетинг на підприємствах олійно-жирової галузі України
Розроблено засади інтегрованого виробничого маркетингу на
олійно-жирових комбінатах, що синтетично поєднує види маркетингу та
менеджменту. Здійснено системну адаптацію інтегрованого виробничого
маркетингу до дослідження процесу формування якості готової продукції на
олійному виробництві. Запропоновано методичні засоби використання
такого маркетингу на промисловому виробництві досліджуваного профілю:
змістовну економічну модель оцінки кінцевої якості продукції; систему
інтегральних маркетингових оцінок, що утворюють "інформаційний модельний
дублікат" конкретного підприємства (тезаурус економічних оцінок);
структуру формування класифікатора таких оцінок та покроковий алгоритм
їх формування. Для обстеженої групи підприємств проведено структурний
розподіл угруповань споживачів і відповідних сегментів цільового ринку;
розкрито спосіб використання матриці керування стосовно контролю якості
сировини та готової продукції у процесі промислової переробки насіння
соняшнику, сої, ріпаку та технологічної схеми виготовлення відповідних
товарних продуктів (олії та шроту). Запропоновано матричну систему
функціональної діагностики та контролю за формуванням якості
олійно-жирової продукції. | |
Просмотров: 605 | |