Главная » Статьи » Мои диссертации

Вплив маркетингової стратегії на ефективність банківського бізнесу

СКАЧАТЬ:
"Вплив маркетингової стратегії на ефективність банківського бізнесу"



 Обгрунтовано теоретичні та методологічні підходи до вирішення проблеми підвищення ефективності банківського бізнесу на підставі маркетингової стратегії. Досліджено економічний зміст понять, що визначають суть банківського бізнесу, які у комплексі характеризують банківську діяльність стосовно одержання прибутку. За результатами аналізу ефективності роботи банківських установ Харківщини доведено необхідність комплексного використання фінансових і маркетингових методів для підвищення ефективності банківського бізнесу. Здійснено класифікацію маркетингових методів управління з урахуванням їх впливу на фінансові результати банківської діяльності. Установлено взаємозв'язок між фінансовою та маркетинговою стратегіями банку у процесі їх розробки у рамках загальної стратегії розвитку банку. Побудовано та впроваджено діагностичну модель аналізу ефективності банківської діяльності за умов маркетингового планування. Запропоновано методику розробки та впровадження нових банківських послуг у межах реалізованої маркетингової стратегії. Уточнено механізм установлення ціни кредитної послуги. Реалізовано технологію перебудови існуючих бізнес-процесів та внесення змін в організаційну структуру банку.


Категория: Мои диссертации | Добавил: oflameron (30.06.2010)
Просмотров: 599 | Рейтинг: 5.0/1